Artık Her Türk Asker Doğamaz!



2 yorum

2 yorum:

Sihirli Yazılar at: 26 Kasım 2011 03:01 dedi ki...

Ben de bekliyordum ne zaman bedelli hakkında bi laf edeceksin diye. Etmeseydin, komünistliğinden şüphe duyardım valla... Bu konuda seninle tamamen aynı fikirdeyim. Fakirsen git askere, zenginsen al tezkere! 30.000'i bastır, askerlikten kurtul. Neden kimseler tepki göstermiyor. Herkesin mi işine geldi anlamıyorum ki. Şehit ailelerine biraz para vermekle bu iş çözülür mü. Çok büyük tepkiler beklerdim, en azından onlardan. Bir şehidin kanının bedeli kaç liradır? Ne verirsen ver, onu geri getiremezsin. Herkesin susması, hele CHP'nin destek vermesi akıl alır gibi değil. MHP'den başka karşı çıkan da olmadı.

EdebiMevzulaR at: 26 Kasım 2011 04:24 dedi ki...

öldürecen sen beni bu MHP ile:)

newer post older post