Nejat İşler



2 yorum


"Fransız Devrimi'ni görmek isterdim, Rus Devrimi'ni yaşamak isterdim. İkinci Dünya Savaşı'nda Hitler'e karşı savaşmak isterdim. Oradaki insanları anlamak isterdim. 80'lerde Diyarbakır Cezaevi'nde olmak isterdim. Yani oradaki insanlarla konuşmak isterdim. Çok haksızlık yapıldı onlara, dünya çapında haksızlık yapıldı. Sadece Türkiye'de değil. 1938-39'larda Yahudi olmak isterdim Almanya'da. Bir yaşamım varsa onu böyle geçirmek isterdim. Kuvvetli hissediyorum kendimi, güçsüzlerin yanında olmak istiyorum. "Ben de varım, beni de öldürün hadi" demek istiyorum.. "

2 yorum:

ListedesListes at: 24 Mart 2012 13:50 dedi ki...

Kıçımla gülmek istediğim beyanat. zalimler her devirde var olmuştur, maziye gönderme yapmasına gerek yok gitsin bugünün zalimlerine karşı dirensin bakalım. "ben de varım beni de öldürün hadi" diye sallamakla olmuyor :S

EdebiMevzulaR at: 25 Mart 2012 08:11 dedi ki...

Tabi ki Fiction var haklısın fakat bu zamanlar'da çok değiller bu mesajı verenler... Ayrıca Tilili- Hrant dink Projesinde, Nejat İşler "Bu köşedeki Adam" şiiri okumasını Bende Varım Demek...

newer post older post