Whitney Houston



2 yorum

Eğer Kalırsam
Sadece Senin Yolunda olacağım
Öyle Gideceğim Ama Biliyorum
Yolun Her Basamağında Seni Düşüneceğim 
Ve Seni Her zaman Seveceğim
Her zaman Seveceğim
Sen , benim Sevgilim Sen


Acı Tatlı Hatıralar 
Hepsi Bu , Kendimle konuşuyorum
Güle Güle , Lütfen Ağlama
İkimizde Biliyoruz Benim Değil Senin Ne İstediğini .


Ve Seni Her zaman Seveceğim
Seni Her zaman Seveceğim


Umarım Hayat sana iyi Davranır
Ve Umarım Bütün düşlediklerine Sahip Olursun
Ve Neşe ile Mutluluk Dilerim 
Ama Bunlardan önce , Sevmeni Dilerim


Ve Seni Her zaman Seveceğim
Seni Her zaman Seveceğim
Seni Her zaman Seveceğim
Seni Her zaman Seveceğim
Seni Her zaman Seveceğim


Ben , Seni Her zaman Seveceğim
Sen , Sevgilim sen 
Ben Her zaman , Seni Her zaman Seveceğim ....


Otopsi raporunun açıklanması haftalardır süren söylentilere son noktayı koydu. Amerikalı şarkıcı Whitney Houston'ın ölüm sebebinin uyuşturucu kullanımı ve kalp hastalıklarının da etkisiyle kazayla boğulma olduğu açıklandı

2 yorum:

hikayelerdirgeriyekalan at: 24 Mart 2012 04:12 dedi ki...

Her ölüm erkendir:( çok iyi bir ses ve unutulmayacak bir yorumcu.

semaca at: 24 Mart 2012 04:33 dedi ki...

ne acı bir kayıp... kayıp bir hayat mı... bence hayır... değmediği yürek kaldı mı... kendisininkinden başka...acı olan da bu... we will always love you whithey...

newer post older post